.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارفرمایان مازندرانی ۷۲۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای معوق دارند
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران مطالبات معوق کارفرمایان به این سازمان را ۷۲۳ میلیارد تومان ذکر کرد.
کارفرمایان مازندرانی ۷۲۳ میلیارد تومان بدهی بیمه‌ای معوق دارند

علی اصغر محمودی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز، با اشاره به وجود و فعالیت ۱۲۰ هزار کارگاه کارفرمایی در مازندران، میزان طلب و مطالبات معوق از کارفرمایان را ۷۲۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی که از نظر شمار کارگاه‌های تحت پوشش رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری را ۱۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ماهانه بالغ ۳۵۰ میلیارد تومان مقرری به افراد بیکاری، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش پرداخت می کنیم.

وی شمار افراد مستمری بگیر و بازنشسته را با احتساب افراد تبعی آنان ۲۷۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در مازندران نسبت منابع و مصارف، تعادل و توازن آن به هم خورده است و این ناشی از قدمت استان است زیرا افرادی که در استان‌های دیگر شاغل بودند به محض بازنشستگی به استان خود یعنی مازندران بر می‌گردند، از این رو جمعیت مستمری بگیران افزایش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه میزان مصارف از منابع و دریافتی‌های سازمان در استان بیشتر شده و پیشی گرفته است، ادامه داد: میزان مصارف ما از دریافتی و منابع افزایش یافته و ماهانه ۳۵۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران و افراد بیکار مقرری پرداخت می‌کنیم، درحالی که میزان دریافتی و منابع ما ۳۰۰ میلیارد تومان در ماه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.39 seconds.